Wierzymy i uważamy, że produkt wysokiej jakości powinien mieć własną unikalną markę!

 

Z radością informujemy, że 24 kwietnia 2017 r. otrzymaliśmy oficjalny certyfikat nadany przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (certyfikat nr 016147597) i zarejestrowaliśmy znak towarowy w Unii Europejskiej.
TimberIN Trademark Registration Certificate

Przeprowadziliśmy rygorystyczny proces potwierdzania, aby pokazać wszystkim, że nasz znak towarowy jest wyjątkowy i może być używany tylko dla naszych produktów. Ten czyn i jego wynik, jakim jest przyznanie nam certyfikatu, umożliwia oficjalne identyfikowanie pochodzenia naszych produktów i nikt inny nie ma prawa do korzystania z tego znaku handlowego. Równocześnie udowodniliśmy, że nasze produkty są godne posiadania indywidualnego znaku towarowego, ponieważ posiadają unikatową jakość, którą pielęgnujemy i umacniamy. Ponadto bardzo ważnym jest, że zabezpieczyliśmy w ten sposób nasz znak towarowy przed innymi przedsiębiorcami, dzięki temu jesteśmy w stanie uniknąć możliwych konfliktów w przyszłości, a jednocześnie oznacza to, że nie odnosimy się również do nikogo innego.

Zdecydowaliśmy się na ten krok przez wzgląd na wielu wprowadzonych w błąd klientów, którzy wyrazili swoje wątpliwości dotyczące dokonywania zakupu przedmiotów online.

Rejestracja i ustanowienie znaku towarowego „TimberIN Baltic SPA & Saunas” było długotrwałym i trudnym procesem, który obejmował liczne testy i oceny przez prawie rok. Jesteśmy przekonani, że ten krok był absolutnie konieczny do oddzielenia „TimberIN” od innych. Dzięki temu zapewniamy naszych klientów, że kupują oryginalny i wysokiej jakości produkt, którego nikt inny nie może zaoferować, a jego unikatowość potwierdza znak towarowy „TimberIN”.

Zdecydowanie zalecamy kontynuowanie czytania poniższego artykułu, ponieważ lepiej poznasz specyfikę rynku balii online.

Zwróć uwagę, iż głównym celem poniższego artykułu jest wyrażenie naszych poglądów i przekonań zebranych przez lata pracy, a nie oczernianie określonej osoby lub firmy. 

Jeśli nadal masz wątpliwości, zawsze możesz odwiedzić nasze biuro i fabrykę. Zapraszamy!



Na początek pragnę, w imieniu firmy TimberIN, bardzo podziękować za odwiedzanie naszych sklepów internetowych. Po wzroście liczby e-maili, od wprowadzanych w błąd klientów, uważam, że bardzo ważne jest, aby szeroko podzielić się informacjami na temat tego, co się dzieje obecnie na internetowym rynku balii i jak „TimberIN MB” z tym sobie radzi. – dr. Albertas Klovas, CEO i współzałożyciel TimberIN – Baltic SPA & Saunas.

[one_half]

Zasadniczo raport podzielono na 5 głównych części:

  1. TimberIN na ogromnym europejskim rynku balii;
  2. Dzisiejsze największe wyzwania;
  3. Jak walczyć z plagiatem;
  4. Ciągłe doskonalenie oraz badania i rozwój TimberIN;
  5. Wnioski.
[/one_half] [one_half_last]

TimberIN - woodenhottubsale.co.uk

 

[/one_half_last]

 

1. TimberIN na ogromnym europejskim rynku balii

“The big four” („Wielka czwórka”) to dobrze znany skrót czołowych europejskich firm z branży Hot Tub. Obejmuje ona: „Kirami” z Finlandii, „Skargards” ze Szwecji, „Storvatt” z Francji i „TimberIN” z Litwy. Prawie nikt nie kwestionuje jakości i precyzji usług oferowanych przez te firmy.

Główną zaletą w „TimberIN” jest nasza lista produktów. Bez wątpienia, włączając w to nasze zewnętrzne sauny, jest to jedna z najbardziej bogatych i urozmaiconych list/ofert. Z niecierpliwością czekamy, aż firmy z którymi współpracujemy obniżą swe koszty i ceny, abyśmy i my mogli oferować klientom nasze produkty i usługi po jeszcze bardziej przystępnych cenach.

„Produkty TimberIN mają świetny stosunek jakości do ceny” – tak zazwyczaj mówią o nas klienci!

2. Dzisiejsze największe wyzwania

Bez wątpienia w dzisiejszych czasach sklep internetowy to świetne miejsce do dokonywania zakupów w zaciszu własnego domu. Z drugiej jednak strony, uniemożliwia on sprawdzenie i zapoznanie się z produktem przed zakupem. Nie stanowi to raczej problemu przy tanich produktach, ale już przy droższych może mieć znaczenie. Na co więc należy zwrócić uwagę?

  • Wiele firm kopiuje naszą stronę i projekty. Istnieje kilka firm, które po naszym sukcesie próbują powielić koncepcję i pomysły „TimberIN”. Dla celów uczciwego handlu nie będziemy wymieniać nazw stron internetowych, ale jeśli przyjrzymy się bliżej, można łatwo zauważyć podobieństwa. Głównym rezultatem ich działań jest to, że klienci są wprowadzani w błąd i ostatecznie mają mnóstwo problemów, zamiast spędzać cudowny i relaksujący czas z rodziną i przyjaciółmi.
  • Ta sama firma ma co najmniej dwie witryny o różnych nazwach. Wiele firm generuje kilka lub więcej witryn o różnych nazwach tylko po to, by pojawiały się w wyszukiwarkach. Jedna firma potrafi posiadać dwie lub więcej stron internetowych o różnych nazwach. Wiele firm tak robi i to tylko po to by pojawić się w wyszukiwarce. Ten problem tworzy tzw. szumy w google co prowadzi do tego, iż klient ma niemałe wyzwanie, aby znaleźć unikatowy produkt z oczekiwaną jakością.
  • Niewiele uwagi poświęca się jakości materiałów używanych do produkcji. Problem dotyczy w dużej mierze niewłaściwego rodzaju lub grubości materiałów, które prowadzą do uszkodzeń i obniżenia wytrzymałości, rdzy, wycieków itp. Konstruowanie i produkowanie bali w garażach lub innych nie przystosowanych do tego celu obiektach prowadzi do różnych defektów, które są oczywiście spowodowane nieodpowiednimi warunkami produkcji (niska temperatura, kurz, wilgoć itp. Przyczyniają się do niewłaściwego spawania polipropylenu, złego wykonania odlewów z włókna szklanego lub po prostu powstają grzyby w drewnie). Krótko mówiąc, można zaoszczędzić trochę pieniędzy, ale przy znacznym obniżeniu jakość produktów i usług.
  • Bardzo niewielka edukacja, doświadczenie lub ich całkowity brak. Aby oferować produkty wysokiej jakości niezbędny jest wykwalifikowany i doświadczony personel. Firma TimberIN nieustannie dokłada wszelkich starań, aby personel był należycie przeszkolony i wykwalifikowany zarówno w produkcji jak i przy obsłudze klienta. To musi być na jak najwyższym poziomie, aby zaspokoić oczekiwania klientów.

Najwyraźniej na dzisiejszym rynku jest wiele problemów, ponieważ dla wielu odsprzedawców brakuje doświadczenia i wykształcenia potrzebnego do oferowania wysokiej jakości produktów i usług.

3. Jak walczyć z plagiatem

Walka z próbami plagiatu naszej strony i projektu jest dość trudna. W przeciwieństwie do większości innych firm posiadających strony internetowe, my nie ukrywamy się za ekranami – przedstawiamy się. Można nas lepiej poznać pisząc, dzwoniąc lub czytając o nas. Każdy z was jest zawsze mile widziany, zapraszamy, aby odwiedzić nasze biuro lub fabrykę i osobiście nas poznać.

Jeśli chodzi o modele, zwróć uwagę, że prawie we wszystkich obrazach i filmach zobaczysz logo naszej marki „TimberIN”, które znajduje się po lewej stronie ekranu.

 4. Ciągłe doskonalenie, badania i rozwój TimberIN

„TimberIN” nieustannie przeprowadza badania i się rozwija. Zwracamy szczególną uwagę na wpływ temperatur ujemnych na właściwości wytrzymałościowe materiałów, które używamy. Jest to niezwykle ważne dla produktów wykonanych z włókna szklanego. Naszym drugim punktem ciągłego zainteresowania jest reakcja drewna na różne temperatury i wilgotność.

Obecnie zespół badawczo-rozwojowy „TimberIN” wraz z europejskimi instytucjami finansującymi pracuje nad technologią 3D dla technologii „Smart Tub”. „Smart Tub” ma być certyfikowaną technologią „TimberIN”.

[Best_Wordpress_Gallery id=”2″ gal_title=”University”]

5.Wnioski

Podsumowując, stale wierzymy, że kluczem do sukcesu są: dobrze wykształcona kadra wraz z partnerami oraz ciągłe doskonalenie, badania i rozwój. Za najprostszy sposób oceny działalności uważamy poznanie opinii naszych klientów na nasz temat. Posiadamy już wiele opinii od naszych ukochanych klientów i jeśli czujesz się trochę niepewny, skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci referencje z niemal każdego kraju w Europie. Więc nie zwlekaj i pozwól nam w profesjonalny sposób zająć się Twoją przyszłą balią lub sauną na świeżym powietrzu.

[testimonial_rotator id=”8904″]

Pytania?
close slider
×